tisdag 11 november 2008



I söndags firades farsdag och även Theodors namnsdag, pappa Mattias fick fårskinnstofflor (tack de lånar jag gärna eftersom du har mina alltid :)) och Theo en fin napphållare :) Theo lärde ju sej att snurra från rygg till mage i fredags och det visar han hela tiden! Går inte lägga han någonstans längre utan att han vänder sej på nån sekund... Se film! Han har kunnat vända sej åt andra hållet länge, och nu när vi ser att han nästan aldrig gör det utan jobbar hårt på att ligga på mage så är väl det favoriten...



Så här duktig är jag på att vända mej! :)



****************************************************************
Sen är det ju det här med att jag ska framåt... :)

****************************************************************
Lite magbilder på vår nyfikna kille från olika åldrar, det syns vad han föredrar!

16 veckor

13 veckor

10 veckor

4 veckor


3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken kille du är...så stark..

Kram G-moster helen

Elin sa...

Helen: visst är jag?! tränar ju hela dagarna... :)

Anonym sa...

ja du är flitigare än mig...men jag försöker i alla fall hålla diet...har provsmakat för mycket av det goda....mina smakportioner är lite för stora...