måndag 15 juni 2009

Jag skulle vilja ta tillbaka nåt som jag skrev igår...

...och det var det där med att "Theo somnar om så fort han får nappen om han vaknar på natten". I natt vaknade Theo 02.00 och somnade inte förrän 03.45! Han fick till slut välling och efter det så tog det "bara" 20 min för han att äntligen somna.. För er som inte är uppe den tiden på dygnet kan jag meddela att det är ljust ute nu strax efter 03 ;) Man har ju tränat på att somna om på 1 sekund efter nattliga uppvak men jag var ganska klarvaken efter 1h 45min.. men fick sen sova till 06 då Theo vaknade igen, och sen somnade han tack och lov om till 07.30.. det är kul nästan jämnt med barn!!! :)

Idag har vi varit i lekparken en runda, var tyvärr tvungna att gå hem och laga middag och då visade Theo sitt humör... vansinnigt arg när jag tog han från sandlådan, och hade förmodligen suttit där fortfarande om han fått bestämma. Lite bilder från lekplatsen:









3 kommentarer:

Anonym sa...

DU är bara för GO!

Massor av kramar pussar o bus från G-moster

Anso sa...

Haha, ja är de inte bara för underbara ibland, så säg... :-)

Cathrine Jonsson sa...

Livets tester! Men han ser riktigt till freds ut i gungan och i lådan så svårt att tänka sig utbrottet ,-)