måndag 29 september 2008

Babysim

Idag har vi för första gången varit på babysim! Jag tyckte det var supermysigt! Mamma har försökt få plats för oss i Växjö, men allt fullt så tidigast till våren så därför går vi nu i Tingsryd. Gruppen har redan träffats 4 ggr, så vi hoppade på nu när det var 8 ggr kvar. Vi lämnade mormor på morgonen när jag var nyäten och jag sov gott i bilen, och under tiden mamma gjorde sej iordning för bad. Jag fick sen klä av mej allt utom blöjan och svepas in min badrock och träffade resten av gruppen i fiket där det var genomgång av dagens övningar. Sen var det ombyte till mina nya snygga badbyxor :) Så sent som möjligt för att förhindra olyckor... Inne i bassängen var det super nice! 34 grader i vattnet :) Jag fick flyta på rygg, mage och testa att ligga i en badring och träna på balansen, vilket jag var duktig på! Vi sjöng också ett par låtar i ring och plaskade under tiden. Efter ca 35-40 min var det dags att gå upp, och jag var rätt trött.. och började tröttna rejält på hela grejen, precis lagom till att det var dags att duscha o klä på sej. Bråkade lite med mamma så hon fick svettas för att få ihop allt.. haha :) Fick iaf på oss kläderna till slut, lite käk och sen sov jag som en stock i bilen hem!

TYVÄRR inga bilder! Är jag lite snällare nästa gång kanske det iaf blir en efter badet :)

Inga kommentarer: