måndag 29 september 2008

Hos mormor

Jag har varit 2 nätter hos mormor o Sompa. Mamma & pappa lämnade för första gången bort mej (hela 10 h)och roade sej utan mej :) Pappas kusin gifte sej i Ronneby, och jag fick vara hos mormor. Tror nog att jag hade det roligare där! Dessutom var mammas kusin Agnes med och lekte med mej hela min vakna tid. Resten av tiden var mamma med, och jag roade mej bl a med att gosa mormor o sompa, långa sköna rundor i skogen och besök hos Karro & Max i Emmaboda.

Ligger på mage och tränar

Jag börjar bli riktigt stark i nacken, och tycker det är rätt ok att ligga på mage nu. Eftersom jag är galet nyfiken ligger jag och spanar för fullt :)





(här ser jag lite ut som en väldigt nöjd farbror!)


Pust, blev helt utmattad efter träningspasset! :)

Mormor har inte köpt något badkar till mej än, så här får jag bada i köksvasken! Tur att den är stor (eller att jag fortfarande är rätt liten...)

Härligt! Här får man ligga precis var man vill... :)


Besök hos Karro och hennes lilla Max (1 vecka yngre än mej)

I Karros soffa!

Inga kommentarer: