tisdag 14 oktober 2008

Cypern del I




CYPERN 20081006-20081013

Då är vi hemma igen... efter en helt underbar vecka! Bilder kommer läggas upp i ett par omgångar, blev ju en del foton :) Vi kan bara sammanfatta semestern med att den var fantastisk! Cypern var väldigt bra, och vi kommer att återvända...

Måndag 6/10
Här är vi på Smaland Airport... väntar på att få gå på flyget!

Puss pappa! Här är vi på flyget, Jag sov både start och landning och var vaken lite där imellan. Jag hade två kortare skrikperioder (någon minut bara, känns dock som en evighet...)


Mamma och son :)

Tisdag 7/10

Godmorgon! Första natten avklarad. Jag somnade i min egna säng som hotellpersonalen så snällt ställt in, och sen kom jag till mamma o pappa efter nattmålet. Var i säng runt 02 lokal tid (på hotellet vid 00 ca)

Pappa vid poolen :) Rätt kallt i den, betydligt varmare i havet! Temperaturen snittade ca 28 grader på dagarna.

Utsikt från solstolen... helt ok!


Ligger på solstolen och kollar lite

Yes! Får vara ute lite i kvällsolen!

Ligger på mage i sängen, tränar och spanar!

Onsdag 9/10

Har fått ett eget gjort babygym/babysitter (två kuddar under huvudet, en under kroppen samt leksaker hängandes i soffbordet) Här var jag väldigt nöjd! Och just nu ska allt vara i munnen!

Puss mamma!

Pappa tycker jag som ut som en tjej?! Fattar inget alls, mamma tycker iaf att killar kan ha gult...

Mkt häng utan blöja blev det!

Jag är sjukt nyfiken just nu, och står gärna...!

Hallå! Jag ser något!

Blöjhögen diskuterades flitigt... pappa tyckte att mamma överdrev något med antal blöjor som skulle med. Mamma hävdade att de inte var jobbiga att bära, och dubbelt så dyra på cypern! (OK, det blev en del att packa med hem också...)

Inga kommentarer: