lördag 18 oktober 2008

Rockkillen :)

Idag är jag en riktig rockkille...
...med döskallenapp! (tack till "gudmor" Ann-Marie som gav den till mamma i julklapp, då var jag typ 10 veckor.. i magen)
Testar nya overallen! Tack mormor! :)
Och med den nya mössan.. (tack mamma! och jag får dessutom ha kvar min stjärna på den, till skillnad från stackars Liam... ;-) ..) Här är vi på väg till skogen, åkt 2 h i vagnen och sovit hela tiden när mamma, camilla och alma & sicko har gått EN mil! Tufft av mamma att dra mej i vagnen hela vägen... :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, men det där är ju ingen kommuniststjärna, den ska ju vara röd... :-)Hade Liams stjärna oxå varit grå, så hade han oxå fånt ha kvar sin... ;-) Himla fin mössa förövrigt, och som du sa, den passar som handen i handsken till resten av outfiten... :-)

Anonym sa...

ann-sofie: jag vet! köpte ju mössan igår så minns knappt färgerna, provade också massor innan jag hittade denna.. säkert med en o annan röd stjärna på! men passar kanon till overallen, som är sååå mysig.. nästan så man vill ha en själv :)

Anonym sa...

Hej jag gillade han i rockkläderna!
Kram G-Moster Helen

Anonym sa...

helen: ja visst är han fin?! enligt vissa ska väl inte spädisar ha svart.. men det gäller inte här! :)