måndag 23 februari 2009

Hurra för världens finaste Theo idag!

7 månader!




5 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på 7 månaders dagen! Hoppas att mamma och pappa firar dig ordentligt...och att du får en massa efterrätter idag :)

Elin sa...

Camilla: tack! idag gjorde sig mamma till och mixade en burk med spagetti och köttfärssås för att jag skulle slippa bitar. men tji fick hon! jag tänkte minsann inte äta ändå. mamma blev sur och sa att jag fick äta själv då så jag åt inget men kladdade över hela mig och stolen med maten *nöjd* sen fick jag bada och efter det serverades desserten, den åt jag med glädje :)

Anonym sa...

Grattis! Tycker du lagt till med tupp kam nu! kram G-moster

Albinmamma sa...

Ja må han leva, ja må han leva, ja må han leva uti hundrade år! Ja visst ska han leva, ja visst ska han leva, ja visst ska han leva uti hundrade år! Hurra, hurra, hurra!!!
Grattis Theo. Wow vad tiden går!

Elin sa...

Helen: tack! håret växer som tusan nu! har världens virvel bak så det blir lite knasigt där :)

Anna: tack tack! ni vet ju vad ni har att vänta...........! :D