fredag 10 juli 2009

Premiärtur på cykel

I måndags fick vi den nya cykelstolen och i onsdags gav vi oss iväg för att köpa hjälm. Jag monterade stolen och pumpade båda däcken för perfekt körning. Spände fast Theo och började cykla... då hade jag visst ingen luft i bakdäcken! Glömde väl skruva åt nåt där ;) Så det blev bara ett varv runt kvarteret - men det var mycket uppskattat! Nu är det fint väder igen så idag blir det en längre runda!

Favoriten... bilen. Så här ser det ut större delen av dagen

Blev förbannad så fort jag stannade så här rullar jag cykeln och tar kort samtidigt! :)

"Här sitter jag bra!"


Liten uppdatering ang börja gå...
Det är svårt att avgöra "nu går han" men så här långt har Theo kommit hittills;
*Släpper sitt stöd och går till oss
*Släpper sitt stöd och går nåt steg utan att vi är där
*Ställer man han upp så är han upp i 10 steg och 1 sväng! :)
Två veckor kvar till han är 1 år... kanske går han då?!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Hallo Goding! Hur går det med att stega iväg i livet? Har du kommit på det än?

Kram G-moster

Malin sa...

Har ni en gång börjat kommer han alltid vilja åka cykel... De verkar älska det!

Elin sa...

Malin: han älskar det redan! vi har bara varit ute 3 ggr men han sitter still och ler och håller i sig så fint.. och idag i nedförsbacken så tjöt han av glädje :D

Helen: det går framåt ;) släpper nu gärna det han håller i och går till oss! fast föredrar att krypa än!