onsdag 30 september 2009

Blandat!


Kolla in vår SÖTA unge! Vad tror ni han tittar på...


...grävmaskin ute på gatan, lycka!


Kall höstdag, men strålande sol!


Bus :)


Att läsa böcker är en klar favorit


Han kommer ju bli som jag... idag hörde jag lite olika läten från Theos rum, och hittade han så här! Han har själv plockat ner en bok och sitter och läser :)

Kompisen Ludde var här på besök, och Theo körde han på släpet.. så gulliga!


Hm, ni vill väl se hur många tänder Theo har?!


Det är många olika miner nu...


Och till dagens höjdpunkt, Theo har lärt sig gnägga! Dåligt ljus, men höj volymen!

Idag är min sista mammalediga dag

Älskade Theodor,
Du är nu 14 månader och 1 vecka. Vi har tillbringat i runda slängar 400 dagar tillsammans, och det är den bästa tiden i mitt liv. Jag har aldrig upplevt en sån glädje eller lycka innan du kom in i mitt liv. Du är en underbar son som berikar varje sekund av mitt liv. Du är så gott som alltid glad och hänger med på olika äventyr utan problem. Du skänker oss massor av skratt varje dag med dina olika påhitt och uttryck. När du vaknar på natten och inte kan sova så får du ligga brevid mig, och då håller du mig i handen och jag tittar på dig och är så glad att du finns hos oss. När du kastar dig i min famn och ger mig en blöt puss så fylls jag av kärlek.

Du är min glädje

Jag älskar dig
/Mamma


2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja Elin jag minns det som igår när du berättade att du väntade honom, och man kan aldrig i sin vildaste fantasi förstå innan man får barn vilken kärlek man känner för de sina, din mamma känner exakt som du för dig och jag för de mina.Det är bara så underbart att få den förmånen i livet att bli mamma fast jag har nog aldrig kunnat få ihop sådana fina ord.Kram till Dig från Din moster.

Cathrine sa...

Verkligen fint!!!

Kram på er