söndag 13 september 2009

På skogstur och vardagsbilder

I fredags packade vi in oss i bilen och åkte till skogen. Vagnen var med men användes bara ca 10 min, Theo gick själv i 30 min! :) Dock var det lite svårt att gå just i skogen så vi gick fram och tillbaka på grusvägen och Theo var mycket nöjd!


Jag ska också passa på att göra lite reklam... Veckan innan vi åkte på semester var jag på klädparty (www.meandi.se) och tokshoppade :D Säljaren tyckte väl jag var en bra kund och undrade om jag inte skulle ha ett eget "party" hemma. Så nu har jag preliminärbokat 11 oktober kl. 16.00 - så alla som har barn, barnbarn, kusinbarn, syskonbarn etc är hjärtligt välkomna! Jag bjuder på fika och det är absolut inget köptvång! Paketet med Theos kläder låg och väntade på oss när vi kom hem så denna veckan har han så klart testat allt :) Jag tänkte passa på att göra reklam för kläderna/partyt här så därför gör jag ett undantag och skriver vad han har på sig.

Klickbara bilder så klart!
Så snäll han ser ut här! Lilla älsklingen :)


På språng i skogen, ett och annat snedsteg...

Full fart! (Tröja från Me&I, jeans från POP)

Den röda räven var så klart med i skogen!

Mamma har gått in i skogen, vågar man följa med...?

Stoooora pojken nu ju!

Fina leksaker :)

Idag köpte vi en ny boll. Idag=höst!

Tröja med sniglar, svarta velourbyxor + strumpor = allt från Me&I

Testar att sitta still och leka lite...

Mys! Välling och tv i soffan innan läggdags (kolla de bruna benen!)

Här vet jag inte riktig vad han gör... Men bruna velourbyxor + tröja från Me&I

Kollar på TV, väldigt spännande!

En ny favorit, tröja med päron + turkosa velourbyxor + strumpor (Me&I)




6 kommentarer:

Anso sa...

Hej!
Haha, ja säljaren måste varit överlycklig med en så bra kund... ;-) visst har de fina kläder, jag köpte de gröna velourbyxorna med brunt hjärta på rumpan till Liam.. Så himla söta!! :-)
Hoppas att allt är bra med er! kram

Elin sa...

Anso: ja, jag får massor av mail från henne nu, haha :) jag måste ju också köpa allt jag gillar, kan inte välja bort saker.. och som försvar så har Theo växt ur ALLA de långarmade han hade i våras (så klart...) Den dräkten är ju jättesöt! Fast då hade jag varit tvungen att köpa bodyn och just body använder han inte längre ;) Hoppas allt är bra med er också! Kram

Cathrine Jonsson sa...

Vilken stilig grabb i nya snygga kläder. En förmån med en mamma med god smak. Jag gillade kläderna på sista bilden allra bäst.

Cathrine Jonsson sa...

Jag igen; blev sugen på att komma! Verkar vara riktigt coola kläder, är de sköna? Gills sambos syster dotter ? ;)

Elin sa...

Cathrine: klart det gills! :) de är såååå sköna, mkt velour och superkvalité på tröjor och sånt i bomull. hoppas vi blir tillräckligt många, men har ju prel bokat.. säljaren hör väl av sig snart!

Malin sa...

Lite för tidigt för lilla Svante att åka på shoppingtripp... Tyvärr, eftersom jag alltid velat gå på ett sånt kalas men inte blivit av.

Däremot vi e mycket intresserade av att köpa av kläderna när Theodor har vuxit ur de. Om de är tänkta att säljas förstås.... Eller låna de. Han är alltid så fin!

Kram på er.