lördag 14 mars 2009

Äntligen bättre!

Då kan man väl räkna Theo som frisk, efter fem dagar verkar det mesta som vanligt förutom matlusten då... Efter 2 veckor med lunchstrul så börjar han äntligen äta igen, och det varade väl i max 1 vecka innan det var dags för maginfluensa! Så nu är det väl bara att börja om igen, än äter han bara välling, gröt, rån och majskrokar. Allt för att inte störa den lilla magen...
Lite bilduppdatering, både på sjuk och frisk son!


Frisk och väldigt nöjd med sin leksakslåda


Huvudfödan... rån! Och Sicko ligger troget och väntar på om det blir nåt över alt. om Theo väljer att mata honom. I detta fallet tror jag Sicko fick det mesta...

Testar ny jacka, söt!

Envisas med att stå, och störa stackars Sicko på sin enda fristad...

Det GÅR att nå Sicko ståendes vid soffan! Här är det svansen som fick utstå en del tuffa tag.. (jag befann mej senare en bit bort när jag ser att Theo tappar balansen och skyndar dit, men då har han ett stadigt grepp om Sickos svans och håller balansen genom det! Tur att vi har en snäll hund...)

Ganska sjuk Theo som ska stå ändå

Också sjuk, sträcker sig efter ett rån...



8 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att magsjukan är väck. Skinnpajen sitter ju som en smäck, nu ska jag titta vidare på Beck.
Kramar från Humlebäck

Elin sa...

Sompa: jaaa... börjar bli frisk nu! ska bara få tillbaka matlusten också :) kram till er!

Cathrine Jonsson sa...

Det måste väl finnas något riktigt smarrigt som mamma kan erbjuda. Något som bara inte går att motstå!!! Något hembakat kanske ;)

Albinmamma sa...

Härligt att se killen på benen igen.
Mycket fin bild - startbilden. Han är så fin din son.

Kram

Elin sa...

Cathrine: kom du hit o testa! :) det enda som går ner nu är fruktpuré, sött och gott och kanske inte nåt att leva på?!

Anna: ja det är så skönt! 5 dgr tog det, magsjuka är inte roligt alls :( jag älskar startbilden! sååå fin!

Pearl sa...

Vilka fina bilder! Vad duktig Theo är som står själv!

Anonym sa...

Hallo Theo! Hur är läget? läste att du väcker mamman i ottan..buskille!

VILKEN TUFF JACKA DU FÅTT!
Vi måste ses snart, så jag får mysa o busa med dig.

Kram från G-moster Helen

Elin sa...

Helen: yeah, visst blir jag cool?! jepp, jag går upp vid 05 numera, känns helt ok! mamma är visst inte lika nöjd, haha! klart vi ska ses snart, ni är välkomna när som!

Pearl: tack!