tisdag 10 mars 2009

Sjuk...

Här hemma har vi en liten magsjuk pojke :(
Sover och kräks och så har dagen sett ut i 8 h hittills, hoppas det är över snart! Nu sover han i soffan och man får hålla sig i närheten... så uppdatera bloggen med lite bilder från gårdagen är utmärkt sysselsättning!

Leker med Max, fast mest intresserad av snöret...

Sover SÅ gott!

Jag håller på att väcka honom... *suck* Skulle på föräldrargrupp och stackars barnet fick bara sova 20 min innan! Han vände sig på mage och drog upp benen och sov vidare, så söt!


Eh, världens lyckligaste unge?! Lämnade han sittandes på golvet i badrummet och gick för att hämta hans kläder och så här såg det ut när jag kom tillbaka! (Film kommer senare!)

Liten knubbig unge leker med Sickos grejer


4 kommentarer:

Albinmamma sa...

älskade lilla vän- såå go du är.

Albin hälsar så gott till kusinen. Kramar

Elin sa...

Ja visst är jag?! :) Hälsa så gott tillbaka till kusinen! Nästa gång vi ses ska han se att det går undan....!

Anonym sa...

SÖTAST! /// Madde... krya på dig<3

Elin sa...

Tack sys! Jag kommer vara i toppform tills ni kommer på måndag! KRAM